چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۸۲ سایت دیگر  
در گزارش کمیسیون اجتماعی تعطیلی جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته آمده است که میرتاج الدینی پیشنهاد داد به جای روز شنبه، پنج شنبه به عنوان دومین روز تعطیل باشد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سلامت نیوز   ۴ ساعت پیش   + ۷۲ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پایان ماه جاری خبر داد.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۲۹ سایت دیگر  
ان شاءالله اخذ و انتشار استفتاء از مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله جوادی آملی در نظر برخی بهانه گیران تعطیلی شنبه ها موثر افتد و کمکی برای تعامل فعالین اقتصادی کشور با دنیا باشد.
میزان   ۳ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه برگزار و جهانگیر به سوالاتی درباره آخرین وضعیت پرونده همدستان بابک زنجانی ، دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه، اقدامات انجام شده در پرونده بیماران پروانه ای ...
ورزش 3   ۳ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
هواداران آرسنال از این که سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام، نتوانست دروازه منچستر سیتی را باز کند بسیار عصبانی هستند.
تحلیل بازار   ۳ ساعت پیش   + ۷۲ سایت دیگر  
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و تلاش برای پیش بینی پذیر کردن و ایجاد تعادل و پایداری در بازار ارز، از راه اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) خبر داد.
سخنگوی اتاق اصناف گفت: قیمت جدید لاستیک سایز 13 جدید یک میلیون و 50 هزار تومان شده و لاستیک سایز 656514 پیش از این یک میلیون و 20 هزار تومان بود که در حال حاضر به یک میلیون و 160 هزار تومان رسید.
ورزش 3   ۳۲ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
میرمصطفی جوادی در نشست خبری امروز به شدت از کمیته ملی المپیک انتقاد کرد و گفت او و علی داوودی حقوق های 15 میلیونی این کمیته را پس داده اند!
الف   ۲۵ دقیقه پیش   + ۵ سایت دیگر  
یک هیأت از رهبران سیاسی جنبش حماس امروز چهارشنبه با هدف ارزیابی عمیق تحولات جاری در نوار غزه و عملکرد جبهه های مختلف حمایت از فلسطین با دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله دیدار کرد.
ریاست جمهوری   ۱۰ دقیقه پیش   + ۴۶ سایت دیگر  
دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت بابیان اینکه تامین مالی بخش تولید در سال جهش تولید، از جمله برنامه های دولت برای تحقق شعار سال است، وزیر امور اقتصادی ودارایی ...
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: در راستای تحقق شعار سال 1403 و تعامل حداکثری با اصناف و مشاغل، امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در 15 قسط فراهم شد.
فرارو   ۳۵ دقیقه پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
علی بهادری جهرمی با اشاره به فساد چای دبش تاکید کر که روش دولت این است که اولین برخوردکننده با فساد در هر سطحی باشد. ...
آفتاب نیوز   ۵۹ دقیقه پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
فرارو   ۳ ساعت پیش   + ۱۲۵ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی جزییات لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات تبصره های 1 و 2 این ماده را تصویب کردند. ...
تیم فوتبال استقلال تهران با برتری برابر فولاد، عنوان بهترین تیم بازی های خانگی در فصل بیست و سوم لیگ برتر را از آن خود کرد.
سلامت نیوز   ۵ ساعت پیش   + ۴۰ سایت دیگر  
سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به مصرف خودسرانه و عوارض منجر به مرگ آنتی بیوتیک سفتریاکسون هشدار داد.
ورزش 3   ۱ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
تیم ملی پومسه ایران در 2 گروه بانوان و آقایان با 9 تکواندوکار و کسب 10 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
انتخاب   ۲۳ دقیقه پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه بر اساس قانون، مالیات فقط به اجرت تعلق می گیرد و مصرف کننده نباید هیچ مالیاتی برای خود طلا پرداخت کند، از معامله بیش از 846 هزار سکه طلا در سامانه جامع تجارت خبر داد.
میزان   ۱۰ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
با موافقت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد.
انتخاب   ۱ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها گفت: اگر در استانی تورم بیش از 30 درصد باشد شورای مسکن می تواند 50 تا 100 درصد تورم نسبت به تعیین سقف اقدام کند.
بهار نیوز   ۳۱ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
گروه اقتصادی:قیمت نفت در ابتدای معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر آتش سوزی های جنگلی بزرگ در کانادا که منطقه تولیدکننده ماسه های نفتی این کشور را تهدید می کند، افزایش یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴ دقیقه پیش   + ۲۹ سایت دیگر  
رئیس سازمان محیط زیست گفت: درخصوص رود ارس جلسه بسیار خوبی در کشور ارمنستان برگزار شد و ما پیگیر رفع آلودگی رود ارس هستیم.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
نمایندگان مجلس جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند.
بهار نیوز   ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
گروه ورزشی: بعد از پایان تمرین ریکاوری سرخ ها، با توجه به حذف این تیم از جام حذفی و فرصت مناسب باقی مانده تا جدال بعدی برابر استقلال خوزستان، اوسمار ویرا به شاگردانش استراحت داد ...
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 نفر قاتل فراری که اقدام به قتل در استان البرز کرده بودند، در ارومیه دستگیر شدند.
فرارو   ۲۹ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
احسان خاندوزی اظهار داشت: در پی دستور ویژه رییس جمهور مواردی از آیین نامه های قاچاق کالا که برای صنف طلافروشان مشکلاتی را به وجود آورده بود با رعایت مفاد کلی قانون، حذف شدند. ...
خبرگزاری مهر   ۱۹ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
مهاجم تیم فوتبال تراکتور به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در 3 دیدار باقی مانده تا انتهای فصل نخواهد بود.
ریاست جمهوری   ۱۰ دقیقه پیش   + ۳۹ سایت دیگر  
جمعی از نویسندگان برجسته و چهره های ادبی و فرهنگی جهان اسلام که برای شرکت در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ایران سفر کرده اند، در نهاد ریاست جمهوری با دکتر سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند. ...
میزان   ۴۳ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس قوه قضاییه، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.
فرارو   ۴ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
یوسف نوری اظهار داشت: امروز رسانه مشاور دستگاه ها، رکن تربیت و آموزش شده است. از بعد حکمرانی در درون یک جامعه خانواده، حکومت، رسانه و نهاد های غیرانتفاعی و غیردولتی؛ هر کدام یکسری اهداف ...
عصر ایران   ۵۵ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
علی اکبر طوفان پناه بازیگر قدیمی سینما که از مدتی قبل بر اثر سکته در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز 26 اردیبهشت ماه درگذشت.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت برای حضور مردم تهران در مراسم جشن بزرگ امام رضایی ها خبر داد.
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد. به گزارش ایلنا، ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شده است ...
فرماندار هشترود گفت: در پی بارندگی های اخیر حدود 85 درصد از ظرفیت مخزن سد سهند پر شد و این سد به مرحله سرریز شدن رسید.
خبرگزاری مهر   ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
منابع عبری از حمله گسترده موشکی به شمال اراضی اشغالی از سوی لبنان خبر می دهند.
ایسنا   ۲۶ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: همواره باید در انتشار محتوای رسانه ای در دستگاه قضا از تاخیر و تعجیل پرهیز شود چرا که تاخیر در این حوزه ...
میزان   ۳ ساعت پیش   + ۳۳ سایت دیگر  
با پیگیری دیوان محاسبات کشور مستمری مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می شود.
یکی از تحلیلگران و سرتیپ های ذخیره ارتش اسرائیل هشدار داد که رفح می تواند برای همیشه حیثیت ارتش این رژیم را بر باد دهد.
کاهش 41 درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای، کاهش 20 درصدی سرقت و رانندگی های خارج از قوانین 10 درصد رانندگان در گلستان مهمترین خبر هایی بود که امروز در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم اعلام شد.
انتخاب   ۱ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
اوجی در پاسخ به پرسشی علت تحویل نشدن کارت سوخت برخی مالکان خودرو، تاکید کرد: قانون تکلیف کرده است که هموطنان باید عملیات سوخت گیری در جایگاه ها را از 90 تا 95 درصد با کارت سوخت شخصی خود انجام دهند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: من همیشه مخالف ریخت و پاش های الکی در باشگاه بودم، اما مشکلات گذشته مس ارتباطی به شرایط حال حاضر این تیم ندارد.
خبرگزاری مهر   ۲۹ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که در پی سقوط بالگرد در این کشور، 13 نفر کشته و مصدوم شدند.
تیم ملی هاکی بانوان مقابل قزاقستان در رقابت های قهرمانی سالنی آسیا تن به شکست داد.
ورزش 3   ۱۴ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
طبق اعلام ایران نادو، صادق صادقی بابا احمدی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و فائزه دیبایی از پارادو و میدانی به ترتیب یک سال و 18 ماه محروم شدند.
ایسنا   ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف یک تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان، خبر داد.
فرارو   ۵۰ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته تمایلش را برای شرکت در گفت وگویی جدی با ناظر هسته ای سازمان ملل نشان داده است ...
میزان   ۴ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به کهگیلویه و بویراحمد به دو پرونده ی مهم کثیرالشاکی و جرایم اقتصادی و فساد اداری رسیدگی کرد.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
عباس سلیمی نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی بخشی از علل کاهش مشارکت را ناظر به کنش جناح های سیاسی و حذف جریان اصلاح طلب و کمرنگ شدن رقابت دانست ...
انتخاب   ۲ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نحوه محاسبه نرخ تورم شیرخشک باید بر اساس نسبت مصرف انواع آن صورت گیرد، تاکید کرد که نرخ تورم شیرخشک در شش ماه اخیر حدود 7.5 درصد بوده است.
ایسنا   ۳ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
گوگل پروژه آسترا(Project Astra) را به نمایش گذاشت که نسخه اولیه یک دستیار جهانی مجهز به هوش مصنوعی است که گوگل برای رقابت با GPT-4o از آن رونمایی کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مجموع 135 طرح گذر از اوج مصرف آب در تابستان در شهرستان های 10گانه استان اجرایی شده که بخشی از آنها به پایان رسیده و بخشی نیز تا پیش از تابستان به سرانجام می رسند.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح ، آثار راه یافته به مسابقه را در بخش های مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه اعلام کرد.
ورزش 3   ۴۱ دقیقه پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته آقایان دوم خرداد 1403 در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت 37 میلیارد و 656 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها