حامد کمیلی پدر شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      به نام خدا         

کل این خبر مربوط به وب    www.hamedkomeili-news.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز امیدوارم اوقات خوشی را در وبلاگ تازه من داشته باشین و مطالبم مورد توجهتون قرار بگیرد.

خبر خیلی شیرین و مهمی واستون دارم که جز اینجا از هیچ منبع دیگری هنوز پخش نشده.

ماجرا از اینجا شروع شد دوستی از کمیته امداد به من که شدیدا پیگیر کارهای اقای کمیلی بودم خبر داد که چندین بار ایشان را انجا دیدند که مشغول انجام کارهایی بودند با تلاش بیشتر حدود یک هفته پیش به نتیجه عجیبی می رسند که من با شنیدنش خیلی هیجان زده شدم و به وجود اقای کمیلی و امثالشون افتخار کردم.

حالا خبر:سید حامد کمیلی عزیز پدر دو فرزند از کودکان بی سرپرست کمیته امداد شدند و سرپرستی کاملشونو به عهده گرفتند.بله الینای یک ماهو نیمه و محمد مهدی بیست روزه یک هفته است که پدر مهربانی مثل اقای کمیلی دارند.
البته شایعه ازدواجشونو به شدت تکذیب کردند.
ایشان نمی خواستند این خبر پخش ولی من به زحمت اجازه گرفتم و قصدم ترویج این کار خداپسندانه بین دیگر هنرمندان و مردم بود.حتی وقتی صحبت از پخش شدن عکسای ایشان با کودکان سرطانی اهواز شد خیلی ناراحت شدن و گفتند دوست نداشتن این چنین کارهاشون دیده بشه ولی من از طرف همه بچهای طرفدار ازشون تقدیر کردم و این تشکر بهانه ی دیگری برای تاسیس وبلاگ بود.
دوست دارم این اخبار به گوش همه خصوصا کسانی که در حق ایشان کم لطفی کردند برسه حتما باز خوردهای خوبی خواهد داشت. تا جای امکان سعی می کنم عکس و اخبار جدیدتر ازین موضوعات در اختیارتون بگذارم.
در ضمن الان ایشان در سفرند و قرارشون با برنامه ضیافت و پخش نیایش هاشون در برنامه ماه عسل کنسل شد چون به شدت درگیر هستند و برنامهای ضبط شده مورد تاییدشون واقع نشده.
منو یاری کنید راجع به موضوعاتی که دوست دارید راجع بهشون از اقای کمیلی سوال کنم یا گزارش تهیه کنم.

درود بر شما