حمایت هنرمندان از مدیر شبکه سه

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین، اصغر پورمحمدی یکی از قدیمی‌ترین مدیران سیما نیز مانند اغلب مدیران صدا و سیما گرفتار اخلاق «خوش استقبال بودن و بد بدرقه بودن» مسوولان تلویزیون شد و خبر برکناری او از مسوولیت شبکه سه سیما، پیش از آنکه به شکلی آبرومندانه مطرح شود، در قالب خبری غیر رسمی منتشر شد.

در پی این ماجرا شب گذشته نامه‌ای به امضای گروهی از برنامه سازان، تهیه کنندگان، کارگردان‌ها و افرادی که در این سال‌ها در شبکه سه سیما فعالیت داشتند منتشر شد. در این نامه از سید عزت الله ضرغامی خواسته شده بود تا در شرایط امروز کشور که هجمه فرهنگی فراوانی از سوی دشمنان وجود دارد و در زمانه‌ای که جنگ نرم اولین و اصلیترین سلاح ویرانگر دشمن است؛ اجازه رفتن به مدیری که در این عرصه بی‌همتاست داده نشود و رسانه ملی از توانایی جناب آقای دکتر علی اصغر‌پور محمدی محروم نشود!


در این نامه با نام بردن از اصغر پورمحمدی به عنوان «مدیری دلسوز که رسانه را می‌شناسد و اعتماد اصحاب و کارگزاران هنر را با خود دارد»، اعلام شده که این تودیع و معارفه هنرمندان امضاء کننده این نامه را دچار اندوه و یآس نموده است.



اسامی امضاء کنندگان این نامه به شرح زیر است: داود میرباقری - سید ضیاء الدین دری – سیروس مقدم – کمال تبریزی – حسن فتحی – بهروز افخمی -همایون اسعدیان – داریوش فرهنگ – احمد امینی – فریدون جیرانی - حسین سهیلی‌زاده - مازیار میری – علیرضا طالب‌زاده – بیژن میرباقری- محمد رضا آهنج - مسعود کرامتی- امیر جعفری- مهران مدیری – سعید نعمت اله – محمد حسین لطیفی – محمود فلاح – سعید سلطانی – امین تارخ – داریوش ارجمند- جلیل سامان - رضا عطاران – مسعود بهبهانی نیا – جواد افشار – جواد مزدآبادی – پوریا‌پور سرخ – پیمان قاسم خانی – سعید آقاخانی –حمید لولایی – دانیال حکیمی –امراله احمد جو – جابرقاسمعلی – محراب قاسم خانی – سروش صحت – بهنام تشکر – هومن برق نورد – رامبد جوان – مصطفی کیایی – علیرضا افخمی – سعید جلالی – علیرضا کاظمی‌پور – حسن میرباقری- مهرانه مهین ترابی – منصور سهراب‌پور – دکتر محمد رضا شجاعی – مجید صالحی – یوسف تیموری – شهاب اکبری – سید احمد کاشانچی – محسن چگینی – علی مسعودی – علیرضا قاسم خان – فاطمه گودرزی – خشایار الوند – لعیا زنگنه – مریم کاویانی – الهام غفوری – مهران مهام – آرمان زرین کوب – سحر دولتشاهی – امیر عباس پیام – محرابه شریفی‌نیا – محمدرضا شفیعی – ایرج محمدی- علی لهراسبی – علی خودسیانی – سپند امیر سلیمانی – کمند امیر سلیمانی – اسماعیل عفبفه- مجید مولایی- سعید شاهسواری – مهدی گلستانه – آناهیتا جواهرچی – امیر نوری –همایون ایزد پناه- احمد ساعتچیان – شقایق دهقان – بهاره رهنما- منوچهر هادی- شهرام شاه حسینی- گلاره عباسی- سید مجید موسویان – مسعود شاه محمدی- بیژن بنفشه خواه – حمید رضا شیروانیان – سیاوش خیرآبی – حامد کمیلی – آرش مجیدی – عباس غزالی- لیندا کیانی – عطا عمرانی – کامران تفتی – پژمان بازغی – سیامک صرافت- مجید مولایی- سعید سعدی – علیرضا بذرافشان – بهاره افشاری – سام درخشانی- داود هاشمی – سید امیر پروین حسینی – مهدی پاکدل – بهنوش طباطبایی – فتحعلی اویسی – مهدی سلطانی.

"پایان نامه" بــــــزودی در شبـــکه نمایش خانـــگی

 

 

پروانه نمایش "پایان نامه" دریافت شد!

بعد از وقفه ای 40 روزه صدور پروانه های نمایش خانگی از سر گرفته تا شد تا بعد از مدتی وقفه شاهد عرضه فیلمهای سینمایی با قیمت جدید در مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت ها باشیم.فیلمهایی که به احتمال قوی پاییز امسال عرضه خواهند شد.در زیر نگاهی می اندازیم به فیلمهای خریداری شده یا در مرحله خرید توسط موسسات ویدیو رسانه.

موسسه رسانه های تصویری

قدیمی ترین موسسه ویدیو رسانه که به دلیل میزبانی در اولین جشنواره فیلمهای ویدئویی استارت کاری خود را در مرداد ماه با فیلم "محافظ" زد به تازگی موفق به دریافت پروانه فیلمهای "پایان نامه" ، "انتهای زمین" ، و "خاک و آتش" شده است.همچنین شورای نمایش خانگی با اعطای مجوز فیلم های "سنجاقک های برکه سبز"، "خانواده ارنست"، "طلوع خورشید"‌ و " غریب آشنا" موافقت نموده است.این موسسه از قبل نیز مجوز فیلمهای "ندارها" ، "گلچهره" و "به هدف شلیک کن" را گرفته و هفته آینده فیلم "ندارها" را توزیع خواهد کرد.یکی از مهم ترین محصولات این موسسه که هنوز موفق به اخذ مجوز آن نشده "زندگی با چشمان بسته" است.شایان ذکر هست هنوز مجوز فیلم "مرگ کسب و کار من است" به دلیل رفع نشدن موانع اداری صادر نشده است. 

باتشکر از کیمیای گل وطنازجون

ارتباط حامد کمیلی و تبلیغ بازاریابی در مترو!

به نقل از وب برترین ها: اگر این روزها گذرتان به متروی تهران بیفتد، با تبلیغی روبرو می شوید که با دیدنش مثل ما شگفت زده خواهید شد. پوستری که برگزاری همایشی با عنوان «مدیریت، بازاریابی، فروش» را تبلیغ می کند در حالی که یکی از سخنرانانش حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون است.

این خبر آنقدر جالب توجه بود که با کمیلی تماس گرفتیم و او هم این خبر را در گفت و گو با تماشا تایید کرد اما اطلاعاتی بیش از این درباره همایش مذکور به ما نداد. گویا یکی از شرکت های معتبر فروش و بازاریابی، سالانه اقدام به برگزاری نمایشگاه ها و سمینارهای متعددی در زمینه فروش و موفقیت های شغلی می کند.

این شرکت در سمینار آینده اش که با همین موضوع 15 آبان ماه در کرج برگزار می شود از سخنرانانی بهره می گیرد که ادعا می شود یکی از آنها قائم مقام بزرگترین گروه موتورسیکلت سازی جهان است و دیگری نابغه خلاقیت و نوآوری در تبلیغات به مدت 18 سال است و ...؛ یکی از سخنرانان هم حامد کمیلی است. 

  


دلیل اصلی حضور کمیلی به عنوان یکی از اساتید این همایش «افتخار سه سال سابقه حضور در کنار دکتر وین دایر» و البته سابقه تحصیلی این بازیگر در رشته مدیریت است اما این خبر وقتی جالب تر می شود که در قسمتی تحت عنوان «سخنرانان» درباره افراد حاضر در این مراسم اطلاعات جالبی نوشته شده است. در کنار نام حامد کمیلی آمده که او لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مدیریت دارد و دارای مدرک تخصصی سخنرانی از (bft callege) است.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم او مدیرعامل شرکت garno در ایران است و موضوع های مورد بحثش هم تکنیک ها و اصول کاربردی موفقیت فردی، مدیریت و نشاط برخورد در شرایط بحرانی و تحلیل و بررسی سیستم و روش های موفقیت برترین های دنیا (اقتصاد – فروش) است.

گویا حامد کمیلی، پیش از این، پایان نامه تحصیلی اش را به ایده های نوینی در حوزه مدیریت و فروش اختصاص داده بود و به همین دلیل است که در این همایش از او کمک گرفته اند.

با این اوصاف شاید به نظر برسد حامد کمیلی در رشته تحصیلی اش بیشتر از بازیگری می درخشد که در کنار سخنرانان آمریکایی و آلمانی در مجمعی جهانی درباره موفقیت های فردی سخنرانی می کند. بنا به اطلاعات به دست آمده این همایش هر سال در یک کشور برگزار می شود و امسال نوبت ایران است که میزبان حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از سخنرانان باشد.

این دومین همایشی است که کمیلی در آن درباره اصول فروش و تکنیک های فروش و برخورد در شرایط بحرانی صحبت می کند. مدعوین این مراسم تولیدکنندگان بزرگ و بازاریابان و برگزیده ای از برندهای مطرح ایرانی و خارجی هستند که پذیرفته اند در این مراسم حضور پیدا کنند.

اواین همایش روانشناسی حامد کمیلی

       به نام خدا
سلام دوستان خبر خیلی خوب این پست حضور اقای کمیلی در همایش اموزشگاه بهارستان به عنوان سخنران و مدرس علم روانشناسی مدرن هست که دیروز در کرج برگزاری شد و من هم به دعوت ایشون برای گوش دادن مباحث و البته تهیه عکس و گزارش برای شما عزیزان شرکت کردم واقعا باور نکردنی بود جای همگی خالی.
اقای کمیلی صبح در شیراز همایش داشتند و تقریبا ساعت 4 به کرج رسیدند و سخنرانی تا ساعت 6/5 عصر برای سانس اول ادامه داشت.
این همایش با اجلاس فرق می کرد و اجلاس جهانی مدیریت همون ابان ماه برگزار میشه. Normal 0 falsefalsefalseEN-USX-NONEAR-SAMicrosoftInternetExplorer4
اجرای برنامه با فرزاد حسنی بود و موضوع سخنرانی اقای کمیلی چگونگی فکر و مدیریت بر خود بود و مدیر اموزشگاه توضیح دادند که اقای کمیلی جز اساتید برجسته روانشناسی مدرن هستند که در اکادمی پروفسور وین دایر اموزش دیدند و در اجلاس جهانی مدیریت هم جز سخنرانان بودند البته چهره بودنشون باعث تاثیر بیشتر میشه ولی بیشتر به خاطر سطح اگاهیشون در این زمینه دعوت شده اند که هنوز برای خیلی ها قابل باور نیست!

من از مراسم عکس گرفتم و سخنرانی را هم کامل به صورت صوتی ضبط کردم چون اجازه فیلمبرداری نمی دادند فعلا عکس هارو ببینید تا اگر با فایل صوتی مشکلی نداشتند لینک دانلودشو بگذارم. 
 
 
 
 

 
 
کل خبر مربوط به وب خبرهای داغ از سید حامد کمیلی 
باتشکر از اعضای این وب