حامد کمیلی: «زیباتر از زندگی» استحاله کاملی در بازیگری‌ام است

سینماپرس-گروه سینما/ حامد کیمیلی بازیگر سینما و تلویزیون، در جشنواره فجر امسال، فیلم «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی را بر پرده خواهد داشت.       


حامید کمیلی؛ بازیگر در گفت و گو با سینماپرس درباره بازی در فیلم «زیباتر از زندگی» گفت: فیلم آنطور که من می دانم در ژانر معناگرا ساخته شده است و جنگی محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: نمی شود گفت این فیلم جنگی ست چون در فضای جنگی ساخته نشده است و حتی صحنه های جنگی آن هم با آنچه تا کنون دیده ایم خیلی متفاوت است.

وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر در مورد فیلم در نشست خبری آن داده خواهد شد، افزود: نشست خبری فیلم به زودی احتمالا در همین هفته جاری برگزار خواهد شد.

کمیلی در مورد چگونگی ارتباط گرفتن و بازی در نقش شهید علم الهدی بیان داشت: این متفاوت ترین نقشی ست که تا امروز بازی کرده ام. و این شروعی نسبی ست از کاری که تصمیم دارم از این به بازی کنم.

وی ادامه داد: تلاش داشتم از فضایی فاصله بگیرم که قبلا دوست داشتم در آن بازی کنم چون به آن چیزهایی که در آن فضا دوست داشتم رسیدم. این یک استحاله کامل در بازیگری من محسوب می شود.

بازیگر نقش الیاس در سریال «اغما» افزود: دلم می خواهد از این به بعد با همین تفکر فعالیتم را در عرصه بازیگری ادامه دهم. منظورم بازی در ژانر دفاع مقدس نیست بلکه می خواهم به نگاهم به مقوله فیلم اشاره کنم. این فیلم استارتی برای من برای ورود به این نوع نگاه است.

کمیلی در مورد بازی در سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان گفت: به علت همین استارت دوباره ای که کارم در سینما خورده است و از طرف دیگر من کارم را با بازی در تلویزیون آغاز کرده ام، ترجیح دادم در یک کار تلویزیونی دوباره خودم را تعریف کنم و این بازی هم در همان راستای شروع دوباره است.

وی افزود: طبق درخواست های من و لطفی که آقای سامان داشتند کار متفاوت از آب درآمده است. یک درام عاشقانه و مثلث کامل عشقی ست که از آن کارهایی ست که خیلی دوست داشتم در آن حضور داشته باشم. فیلمنامه خوب و شخصیت ها جذاب هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم تماشاگر در این جنس و ردیف کاری هم بازی مرا ببیند و از آن استقبال کند.

بازیگر فیلم «پایان نامه» که با حواشی زیادی در مورد این فیلم مواجه بود در مورد اینکه چرا یک سال از سینما دور بوده است گفت: زمانی که بخواهی بازی کنی تا اینکه بدانی می خواهی چه بازی کنی خیلی باهم فرق می کند. وقتی فقط بخواهی کار کنی انتخاب های بیشتری داری.

وی در ادامه بیان داشت: من بعد از جریانات فیلم «پایان نامه» تصمیم گرفتم فقط کارهایی را که دوست دارم را بازی کنم حالا به هر قیمتی که باشد. یکی از قیمت های آن هم مدتی بازی نکردن است.

کمیلی در پایان گفت: یک سال از سینما و بازی دور بودم و این فرصت خوبی بود تا با خودم کنار بیایم و جایگاه خودم را پیدا کنم. هر چقدر زمان بگذرد در این جریان بهتر جواب می دهد.

گفتنی ست، کمیلی که آخرین حضورش در جشنواره فیلم فجر به سال 1389 با فیلم «پایان نامه» برمی گردد، پیش از این جایزه بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. 


تازه ترین عکس ها از پشت صحنه «پــــــــــــــروانــــــــــــه»

طبق آخرین خبری که داریم ۲ماه دیگر کار به اتمام میرسه

 

منبع: ஜ*ღ*کمپ اختصاصی هواداران حامد کمیلیஜ*ღ*

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27

ما همه ی فیلم های حامد را دوست داریم مانند خودش ممنونم امیدوارم حامد همیشه بدرخشد و ما رو سفید شویم چون حامد ابروی ما است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد