ستاره ۷رنگ در این قاب

سلام بچه ها  

من (یعنی ستاره ۷ رنگ)کارم رو در این قاب ادامه میدم   

برای شروع ترجیح میدم ساعت پخش فیلم های حامد کمیلی رو براتون بذارم

سریال به دنیا بگوییدبایستدشبکه استانی زنجان (شبکه اشراق)  پنج شنبه ها       ساعت۱۹:۰۰
سریال پیامک از دیار باقی شبکه IFILM  جمعه ها          ساعت19:00
فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  جمعه             ساعت14:30

 


 

شما دوستای عزیزم در صفحات وب 2 صفحه ی حامد کمیلی و ترانه ی اشک و آفتاب  رو میبینید. 

قصد دارم تو صفحه ای که اسم حامد کمیلی روداره مطالب مربوط به این ستاره ی تئاتر-تلویزیون و سینما رو بنویسم و درصفحه ی دوم اشعاری رو که دوست دارم درمعرض دید شما قرار بدم . 

قراره صفحاتی رو با عنوان کتابخونه و گالری عکس به وب اضافه کنم که از اسمشون پیداست که توشون چه چیزایی قرار میگیره

نظرات 19 + ارسال نظر
کیمیا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 http://kimia81.blogfa.com

سلام عزیزم
خوفی
برای شروع کار عالی بود
وبلاگ اینجا خیلی باحاله مخصوصا شکلک هاش
اااا دعوام نکن دیگه بچه ذوق مرگ نکن خوشم اومده هی میخوام شکلک بذارم
انشا... عجیجم اینجا وب موفقی باشه

فعلا....

ریما شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24

پسرآدم کدوم شبکست؟

نسیم.م شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32

ریما جون عزیزم نمی دونم تازه پسر آدمو دیروز پخشید

نوشین شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:28 http://begokeroyanist.blogfa.com

سلام نسیم جون
میبینم که اسباب کشی کردی اومدی این طرف خب یهو میومدی همسایه ما میشدی دیگه
من تو لینکام ادرستو عوض کردم این ادرسو گذاشتم تو هم منو با اسم " تک ستاره سینما حامد کمیلی " لینک کن
مرسی
میگم این کیمیا چقد ذوق زده شده هی شکلک میزاره خداییش حق داره منم الان مثل اون شدم اخه شکلکات خیلی باحاله

ماچندنفر شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

سلام نسیم جووووووووووووووون
اخیش

بالاخره خونتو پیدا کردیم

بابا ایول عجب خونه ای.....خیلی خوشگله
مرسی که بهمون سر میزنی
به قول کیمیا جووووووون چه شکلکایی داری تو خونت خوشمون میاد
ااااااااااااااا نوشینی تو هم اینجایی؟؟؟؟؟؟؟گفتیم چرا تو خونت نبودی پس اومدی خونه نسیم جوووووووون
خوب دیگه مابریم
ولی بازم میایم
فعلا

نسترن شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:59

سلام نسیم جووووووووون وبلاگ جدید مبارک! من قبلا نظر نمیذاشتم ولی از این به بعد
هر وقت که بیام تو وبلاگت برات نظر میزارم!
بازم میام
فعلا.....

مینا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:43

نسیم.م شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:56

بچه ها واقعا ممنون از این که اومدین
ظاهرا همتون عاشق این شکلکای کناری شدید
قابلی نداره مال شما
بازم بیاید

ساناز چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:39

سلام به همگی
ووووووواااااااااااااااااای نسیم جون وبت خیلی قشنگه
بچه ها راست می گن شکلکات خیلی قشنگه
امیدوارم که موفق باشی گلم
ولی باید زود زود سر بزنی به وبت ها وگرنه....همه ی بچه ها ناراحت می شن
دوستان عزیز مخاثیم فعلا با ی بای

مرسی که اومدی ساناز جون
شم حتما سر میزنم

ساناز چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:15

خواهش می کنم نسیم جون قابلی نداشت .
راستی نگفتی که پسرآدم دختر حوا چه شبکه ای می ده ؟؟؟!!!!
اگر بگی ممنون می شم

گفتم که نمی دونم اگه میدونستم حتما میگفتم عزیزم

ثمین شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03

نسیم جون عالیه مرسیسریال به دنیا بگویید بایستد رو شبکه استانی های دیگه نمیپخشه؟آخه چند وقت پیش از شبکه تهران پخش شد و تموم شد حالا داره از زنجان میپخشهیعنی ممکنه از شبکه های دیگه هم پخش شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم گلم ولی سال ۸۸ ۱۲دی تو شبکه استانی گیلان (شبکه باران) پخشیدش وتا ۳۰دی تموم شدسال ۸۹ هم خط شکنو دوباره پخش کردولی من امیدوارم این اتفاق بیفته

ساناز شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:14

باشه گلم من نمی دونستم که گفتی.

زهرا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:17

دیده مردم ارز دستش ناراحتن بابت عکسا و پایانامه همه جه می ره تا خودشو جا کنه .

ببخشید زهرا جون میشه بدونم راجع به کی و چه موضوعی یه همچین چیزی رو گفتی؟
یعنی حرفت رو واضح تر بزن

زهرا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:18

ببخشید همه جه نه همه جا اشتباه تایپی بود.

زهرا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:14

حامد چون تو این مدت خرابم کاری زیاد کرده همه جا می ره ذهنیت مردم رو نسبت به خودش عوض کنه.

نسیم.م چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39

خب حالا چرا اینا رو به من میگی؟به خودش بگو البته اگه بهش دسترسی داری

ثمین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55

مرسی نسیم جون منم امیدوارم زهرا بیخیال بهتره در مورد دیگران همینجوری قضاوت نکنیماول مطمئن شیم بعد حرف بزنیم

زهرا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:48

به خودشم گفتم گفتم به شما ها هم بگم

قضاوت نمی کنم خودتونم می فهمین یه روز .

نسیم.م یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:26

زهرا جون ما خیلی وقته فهمیدیم ولی به روش نمیاریم وقتش که شد خودم میدونم با هاش چی کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد