فروش اخلاقتو خوب کن

 «اسب حیوان نجیبی است» ۴۵۰ میلیون تومان فروخت / سینما در انتظار جشنواره فجر + جدول 

سینما - فروش فیلم‌های سینمایی در اولین روزهای فصل زمستان و در حدود یک ماه مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر با افت و خیز روبرو شده است.

سمیه علیپور: طبق روال هر سال در آستانه برگزاری جشنواره فجر فروش فیلم‌های سینمایی تا حدودی کاهش یافته است.‌

در این میان فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» ساخته عبدالرضا کاهانی که با محدودیت‌هایی در تبلیغات روبروست در مدت 21 روز به فروشی نزدیک به نیم میلیارد تومان دست یافته است.
 
پنجمین فیلم سینمایی کاهانی 20 سالن سینما در اختیار دارد و در سه هفته اکران 450 میلیون تومان در تهران فروخته است.

این فیلم ماجرای همراهی چند دوست در یک شب است و رضا عطاران، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، باران کوثری، حبیب رضایی، ماهایا پطروسیان و کارن همایونفر در آن بازی کرده‌اند.
 
«اخلاقتو خوب کن» به کارگردانی مسعود اطیابی در مدت 16 روز نمایش و با در اختیار داشتن 25 سالن سینما 310 میلیون تومان فروخته است.
 
در این فیلم حامد کمیلی، الهام حمیدی، جواد رضویان، رضا عطاران و مهدی فقیه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
داستان فیلم «اخلاقتو خوب کن» در مورد آدم‌هایی هستند که بدون توجه به یکدیگر از کنار هم عبور می‌کنند ولی نمی‌دانند روزی بر اثر یک حادثه گرفتار می‌شوند و ...
 
«سعادت‌آباد» به کارگردانی مازیار میری و «یه حبه قند»‌ ساخته سیدرضا میرکریمی از 77 روز قبل اکران شده‌اند و به ترتیب به فروش یک میلیارد و 30 میلیون تومانی و 924 میلیون تومانی دست یافته‌اند.
 
فیلم میری ماجرای چند خانواده از طبقه متوسط است که یک مهمانی آنان را با رازهایی در زندگی روبرو می‌کند. لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی و حسین یاری بازیگران «سعادت‌آباد» هستند.
 
فیلم میرکریمی نیز ماجرای ازدواج پسندیده دختر کوچک یک خانواده است که نگار جواهریان، سعید پورصمیمی، رضا کیانیان، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، نگار عابدی، اصغر همت و سهیلا رضوی در آن بازی کرده‌اند.

«بدرود بغداد» به کارگردانی مهدی نادری در گروه سینمایی خاص در هشت سینما اکران شده و در مدت 35 روز نمایش 14 میلیون تومان فروخته است.
 
این فیلم با بازی مزدک میرعابدینی، مصطفی زمانی و پانته‌آ بهرام ماجرای همراهی دو سرباز آمریکایی و عراقی است.
 
«گلوگاه شیطان» ساخته حمید بهمنی دیگر فیلم اکران شده در گروه مخاطب خاص است که آن هم هشت سینما در اختیار دارد و در مدت 35 روز نمایش 10.5 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که داستان آن بین سال‌های 1362 تا 1364 روی می‌دهد، درباره گروهی از غواصان است که برای شناسایی و آماده‌سازی عملیات والفجر 8اقدام می‌کنند و...
 
امین زندگانی، جمشید هاشم‌پور، جعفر دهقان، محمد حاتمی، علیرضا کمالی، محمد ربانی، مهدی محمدزاده، سید مهدی حیدری و بهروز میرلو در این فیلم بازی می‌کنند.
نام فیلمروزهای نمایشتعداد سینمافروش کل
سعات آباد۷۷۷یک میلیاردو۳۰میلیون
یه حبه قند۷۷۱۲۹۲۴
اسب حیوان نجیبی است۲۱۲۰۴۵۰
اخلاقتو خوب کن۱۶۲۵۳۱۰
بدرود بغداد۳۵۸۱۴
گلوگاه شیطان۳۵۸۱۰.۵

 

منبع:خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد