اولین تصاویر از سریال تلویزیونی «پروانه»

 نمایی از سریال «پروانه»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، 40 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پروانه» به اتمام رسیده و هم‌اکنون در خانه‌ای قدیمی واقع در خیابان سعدی در حال انجام است. تولید این سریال از اواخر تابستان سال جاری آغاز شده و تصویربرداری نیز طی چند روز گذشته در لوکیشنی واقع در منطقه شهریار انجام شده است.

حامد کمیلی در نمایی از فیلم

حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سارا بهرامی، سپیده خداوردی و الهام چرخنده از بازیگران اصلی این سریال هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند.

قصه مجموعه در اواخر دهه پنجاه می‌گذرد و روایتگر داستان جوانی به نام امیر است که در سال‌های دهه پنجاه به دنبال گمشده خویش است. او با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه‌ای را تجربه می‌کند.

مهدی سلوکی در نمایی از فیلم

طبق پیش‌بینی‌ها تولید در حدود دو ماه دیگر به پایان می‌رسد. تدوین مجموعه نیز به طور همزمان با تصویربرداری توسط رضا بهارانگیز انجام می‌شود.

سامان پیش از این کارگردانی مجموعه موفق «ارمغان تاریکی» را در کارنامه داشته است.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتند از:

کارگردان: جلیل سامان/ تهیه‌کننده: منصور سهراب‌پور/ مدیر تصویربرداری: محمد افسری/ صدابردار: محمدجواد مقدس/ طراح گریم: جلال الدین معیریان/ جانشین تولید: عباس نصرالله/ دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ برنامه ریز: سیدبهمن حسینی/ روابط عمومی: آرش ظلی پور/ منشی صحنه: آتوسا شاسیاه/ مدیر تدارکات: مهدی کرمی.  

جلیل سامان پیش از این سریال «ارمغان تاریکی» را ساخته است و «پروانه» در 16 قسمت 40 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما تولید می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیده پروانه سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16

بسیار عالی است ممنونم گلم که زحمت می کشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد